Monday, October 19, 2009

I Tuoi Fiori

Lieve mensen... eigenlijk dacht ik iets te schrijven over het voorbije weekend, gevuld met fijne dingen in mijn dagdagelijkse leven.... om niemand ongerust over me te laten maken, dat het goed met me gaat.
Zelfs mijn kamertje van 2 op 2 valt wel mee.

Maar bij momenten, kunnen dingen uit het verleden plots weer opduiken. En vraag je je af hoe je hiermee moet omgaan...

Vandaag ben ik opgestaan, met bepaalde muziek in mijn hoofd. Deze ochtend was het nog een mythische lied uit de film 'Princess Mononoke' van Miyazaki... En nu speelt dit liedje zich af in mijn hoofd van Etta Scollo 'I Tuoi Fiori'... Hieraan uitleg geven zou me teveel vergen. Maar de dramatiek ervan delen.. dat gaat nog net.
Prachtig gezongen trouwens, gaat door gans je lijf heen. Vreemd hoe bepaalde liedjes je doen denken aan bepaalde delen uit je leven. Goed dat ik probeer vooruit te kijken. En bij momenten ook andere liedjes in mijn hoofd afspelen.

Geniet... of geef je over... of...
....


No comments: